stephanie-in-nieuw-zeeland.reismee.nl

De eerste dagen

Dinsdag was het zover: om 10 uur 's avonds vloog ik richting Dubai. Het eerste deel van mijn tocht naar Nieuw-Zeeland. Ik had me voorgenomen om te gaan slapen, maar dat plan liep niet zoals gepland. Ik heb in totaal wel 1 uur geslapen.

De volgende ochtend kwam ik aan op Dubai en na twee uur vloog ik verder naar Brisbane. Een vlucht van 14.30 uur. Ondanks die enorm lange tijd viel het me mee. Lekker films gekeken en gekletst met het Duitse meisje naast me. Ook nog geëntertaint door een schattig klein jongentje dat achter me zat.

Eenmaal in Brisbane was het nog 3 uur naar Auckland. Deze vlucht viel het meest tegen. Ik was moe en was het zat, want tijdens de vlucht van 14 uur had ik ook maar een uur of 3 geslapen.

Op het vliegveld van Auckland bleek mijn lift er niet te zijn. (Achteraf mijn eigen stomme fout, want ik was vergeten mijn vluchtgegevens door te geven.) Gelukkig was er een taxi van Internships (het bemiddelingsbureau waarbij is mijn stage geregeld heb) die mijn naar mijn appartement heeft gebracht.

De meiden in het appartement waren gelijk heel aardig en ik voelde me gelijk welkom. Het huis waar ik woon wonen 4 Deense meiden en 1 duitse. We zijn in totaal met 12 meiden. Lekker druk en gezellig.

Vrijdag had ik introductie bij internships. Om daar te komen was nog een hele klus, maar het was er erg gezellig. Daar nog 4 Nederlanders ontmoet en gelijk met ze vijven de stad ingegaan om wat te eten.

's avonds was er nog een feestje in het andere huis. Erg gezellig, maar om 12 uur viel ik bijna om van de slaap dus ik ben niet meer mee uit gegaan.

Zaterdag Onehunga verkent en met een aantal meiden een stukje wezen rijden op zoek naar een boerderij. Ook dat was erg leuk.

Zo op weg naar het strand en dan zullen we wel weer zien wat we deze week gaan doen.

Tot de volgende keer (waarschijnlijk eind van de week of de week erna, want ik ga zaterdag op weekend trip.

Ps. foto's volgen later, want die heb ik nog niet genomen. De omgeving is wel super mooi, maar ik heb mijn camera nog niet bij me gehad.

Reacties

Reacties

Monique en Carlijn

Hoi Stephanie,
Zowel Carlijn als ik hebben je eerste belevenissen gelezen. Wat een reis om daar alleen al te komen!
We blijven je volgen, Groetjes

anja

He die Steefje, goed bezig. Leuk voor ons en ook voor jou om te lezen wat je allemaal beleef.
Nu worden we nog nieuwsgieriger.
Geniet van alles wat je doet en ziet maar maak ook foto, s!!!!!!!!!!!!
groet Mamma

Gerda Nederhoff

Hallo Stephanie
Leuk je verslag te lezen.
Ik blijf je volgen
Groet
Gerda

Ina

Hoi Stephanie,
Wist niet dat je ons op deze manier op de hoogte ging houden. Heel leuk.Veel plezier bij alles wat je gaat ondernemen. We zijn heel nieuwsgierig naar de foto's.
Groetjes van ons.

yvonne

Hoi Stephanie,
Leuk om je belevenissen te lezen.
we zijn nu al weer benieuwd naar een volgend bericht ;)
groetjes Nico,Yvonne,Max en Lars

Carole

Hoi Stephanie,
Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Natuurlijk moet je ook nog aan het werk, maar geniet vooral van alle mooie dingen om je heen!
Groetjes, Carole

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!