stephanie-in-nieuw-zeeland.reismee.nl

Stage is voorbij

Hoi allemaal,

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik wat heb geschreven. Dat wil niet zeggen dat het niet goed gaat, het is meer dat er niet veel gebeurt.

Het leven hier wordt eigenlijk al wel heel normaal en ik ga niet zo vaak meer op tripjes naar andere delen van het land. Toch heb ik het nog wel super naar mijn zin.

Vandaag was mijn laatste dag op stage. Gister was ons afscheid en hadden we een lekkere lunch met ze allen. Heb een lief kaartje gehad en een van mijn collega’s had een aantal foto’s uitgeprint en daar een kaart van gemaakt waar de cliënten op konden schrijven. Allemaal super lief.

Vandaag officieel de laatste dag. Afscheid genomen van mijn collega’s en beloofd contact te houden. Veel lieve woorden gehad en het voelt best goed dat ze me gaan missen.

Het was een super tijd en ik heb er veel geleerd. Stiekem hoop ik dat ik er over een paar jaar terug kom, maar het ligt eraan hoe alles loopt en in het leven is niets zeker.

Het is een kort berichtje dit keer, maar ik heb niet zo veel te vertellen.

De volgende keer zal wel weer langer worden, want over twee weken komt Sebas deze kant op en touren we samen het Zuidereiland rond. Het koste bloed zweet en tranen om de camper te boeken, maar nu dat gelukt is gaat het helemaal goed komen met onze rondreis.

Dat zal wel koud worden, want het vriest daar.

Nu is het tijd voor mijn avondeten, dus maar weer eens verzinnen wat ik ga koken.

Groetjes

Reacties

Reacties

mamma

Goed om te lezen dat je op de komst van je broer verheugd.
fijn dat je srage zo goed verlopen is.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!