stephanie-in-nieuw-zeeland.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Stephanie

Reacties

Reacties

opa en oma

Go wat leuk dat we wat van jou kunnen meemaken

Nel en clemens

Hoi Stephanie het was zeker wel een zware reis geniet ervan .Groetjes van ons.

opa en oma

Hoi stephanie
Hier opa en oma nog eens
Wij zijn gisteren weer voor een uitslag van een scan in het ziekenhuis geweest en alles was toch weer goed,fijn he
Dat was weer een dag met een goud randje
Groetjes opa oma

3opa en oma

Goede morgen stephanie
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een dikke knuffel van ons hoor wat gezellig dat je ouders nu bij je zijn
Maak er een mooie dag van
Groetjes he opa en oma

opa oma

Vakantie? Gisteren keek ik even op de computer en ja hoor eindelijk weer eens wat van stephanie
Zo je stage zit er op he
En nu kijk je uit naar de komst van sebastiaan , leuk hoor
Geniet er van zo samen , we kijken uit jullie terugkomst
Gr opa oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!